Доставка
Доставка котлів та опалювального обладнання:
Доставляємо продукцію власного виробництва по Україні!
Ми доставляємо наші товари за допомогою найпопулярніших кур'єрських перевізників України. Це дозволяє клієнту отримати замовлення в найкоротші терміни. Зазвичай термін становить від 1 до 5 робочих днів, в залежності від кур'єрської служби доставки.
Вартість доставки, як і терміни доставки буде залежати від обраної кур'єрської служби та його тарифів. На ціну впливає вага замовлення та його фактичний об'єм. Ви можете дізнатись про актуальні тарифи доставки конкретного перевізника, завітавши на його офіційний сайт, скориставшись програмою-калькулятором.
Також на офіційних сайтах перевізників, Ви можете переглянути перелік населених пунктів, в які можлива доставка товару, а також адреси їх складів, для того щоб обрати найзручніший для Вас спосіб.
Нова Пошта |
Міст Експрес |
Укрпошта |
Делівері |
Замовити товар можна кількома способами
- На сайті через "Кошик", додайте товар у кошик та заповніть форму замовлення. Мінімум дій, замовлення сформоване!
- Написавши нам на пошту – відправте електронний лист із замовленням на адресу office@maksus.com.ua
- Оформити замовлення через контактні телефони, вказані на сайті.
- Можна сформувати замовлення через месенджери - Viber, Telegram, WhatsApp
- Приїхати у наш офіс, та безпосередньо сформувати замовлення та отримати товар на місці.
Як це працює?
Оформляєте замовлення

Дзвінок від менеджера

Відправлення замовлення

Способи та вартість доставки
Терміни доставки
- Самовивіз з магазину Maksus Безкоштовно
- До відділення Delivery Від 50 грн
- До відділення Укрпошти Від 50 грн
- До відділення Meest Від 60 грн
- До відділення Нової Пошти Від 60 грн
- Адресна доставка (Нова Пошта) Від 100 грн
- Самовивіз з магазину Maksus Пн-Пт: 08:00-17:00
- До відділення Delivery 1-4 дні
- До відділення Укрпошти 1-7 днів
- До відділення Meest 1-4 дні
- До відділення Нової Пошти 1-3 дні
- Адресна доставка (Нова Пошта) 1-5 днів
* Доставка проводиться лише на території України!
** Дані необхідні для адресної доставки: індекс, місто/село/селище, вулиця, будинок, (якщо є - квартира), Прізвище Ім'я та По-батькові, номер телефону отримувача.
*** При отриманні посилки у відділені чи при адресній доставці товару, обов'язково огляньте товар на пошкодження!
**** УВАГА: Загальна вартість перевезення залежить від типу перевізника, а також розраховується по тарифах перевізника вибраного Вами під час замовлення!
Інформація по відправленнях

Як відстежити мою посилку?
Після відправки, Вам надійде СМС повідомлення з номером ТТН, через який Ви зможете відстежити посилку на сайті кур'єрської служби!
З якого міста відправляється товар?
Відправка посилок відбувається з м. Новояворівськ, в якому розташовані такі кур'єрські служби: Нова Пошта, Делівері, Укрпошта, Міст Експрес
Де знаходиться Ваш офіс та склади?
Фізично наш офіс знаходиться у с. Терновиця, по вулиці Лесі Українки 53
Склад: 81060, Львівська область, Яворівський район, село Терновиця, вулиця Лесі Українки, 53
Чи доставляєте Ви товар адресною доставкою?
Адресною доставкою ми зможемо відправити товар до Вас Кур'єрськими службами по всій Україні
Також доставимо власним транспортом в межах Яворівського району при замовленні від 100000грн
Які мої дії при виникненні проблем?

Моя посилка загубилась?
Якщо Ваша посилка загубилась по дорозі у Ваше місто, слід написати акт втрати посилки у відділенні кур'єрської служби, а також повідомити нас.
Товар приїхав на відділення з пошкодженнями?
Якщо Вашу посилку пошкодили при транспортуванні, слід написати на відділенні пошти акт про пошкодження, а також повідомити нас.
Приїхала посилка, але не та, що Ви замовляли?
Обов'язково сповістіть менеджера магазину, у якого оформляли замовлення, Вам буде товар замінений з компенсацією.